Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 31 maj 2009 20:11

Rtg visade stopp, precis som jag anade.

Nu ska jag ladda tills imorgon när samtal med läkare hägrar.


Det gick ju att snabba på det hela sist när jag ringde och grät.

Är ju inte så mycket för att bli arg.

När jag väl blir riktigt arg så gråter jag..


Vet inte riktig hur det blir, men samma operation igen känns inte riktig rätt..

När de är så nöjda efteråt och sen visar det sig att det är misslyckat ändå.


Har bollat tanken med mig själv angående öppen kirurgi.

Men det känns väldigt läskigt, tror inte att de vill det men...

Jag vill bara få slut på det här.


Slangen och en varm påse på benet när temperaturen är över 25 grader är ingen hit!


Fortsättning följer...

Av Maria - 30 maj 2009 22:09

Marknad  för hela slanten.

Det var strålande sol så det var skönt att vi är ett morgonpiggt gäng.

Så vi hann med det mesta innan solen var som varmast och de flesta andra människorna hittade ut ur sina hus.


Sockervadd, spunnet socker på en pinne..

I härlig rosa färg.

 Radiobilarna är alltid en hit.


Sonen spenderade sina slantar på spindelmannen mask.

Han köpte även en ballong, den for i väg i skyn.

Han trodde själv att den var i rymden nu.


Kanske den kan göra nån astronaut glad!

Av Maria - 29 maj 2009 10:20

Det doftar ljuvligt ute.

Blommor som står i blom.

Men det som luktar allra godast är nyklippt gräs.

Speciellt när någon annan klipper det.. ;)


Av Maria - 28 maj 2009 20:29

Jaha, imorgon är det dax igen.

Rtg, iaf skönt att slippa åka från stan utan kan göra det på hemma plan.

Men jag känner mig skeptisk, har provat ett stänga av slangen en gång.

Det gick... vad ska jag säga, åt skogen helt enkelt!


Fick jätte ont på mindre än en timme. :(

Så jag har inte nå större hopp om att det ser bra ut på morgondagens undersökning.


Det käns som om  mitt liv är på paus.

Att jag bara går runt och väntar på att det ska starta igen.

Men det händer inget!


Bara vänta och vänta.

Vad ska jag göra?

Vänta förstår jag, har ju gjort det i över två månader!


Ja det suger verkligen!!

Av Maria - 27 maj 2009 21:37

Jag älskar min son så mycket, så klart!

Men det finns någar få barn som kommer nära den kärleken.

En av dem är självklart lilla O, min systers lilla klimp.


Och han gillar bilar, lastbilar, taktorer och allt som låter Brrrrum!

Snickra som pappa är också kul....


Av Maria - 26 maj 2009 18:08

Har dragit till syster yster igen.

Blir knäpp av att bara gå hemma.

Hon är ju hemma på föräldrarledighet så det är ju skönt att umgås om någon på dagarna.


Mannen uppskattar det nog också.

Jag bli inte lika dryg när han kommer hem efter en hel dag på jobbet.

Han trött och slut.

Jag som vill hitta på något!


I mitt arbete jobbar jag ju kvällar och helger också.

Det är nog skönt för mannen att jag inte alltid är hemma när han är det..

Jag tycker iaf mycket om min egen tid.

När det bara är jag!

Men har haft liiite för mycket sånt på sista tiden..


Jag ska iaf till rtg på fredag.

Hoppas hoppas att allt ser fin fint ut!


Dax att hålla alla tummar igen!

Av Maria - 25 maj 2009 20:22

Det är nog dax av avlägsna vinter pälsen från benen snart.. ;)


Av Maria - 24 maj 2009 10:04


Jag läser ganska många blogga dagligen.

Några som vänner har och några som jag bara hittat på vägen och sparat för det är så sköna!


Läste precis en om att inte passa in någonstans.

Att känna sig utanför..


Vad många kommetarer hon fick, från människor som känner lika!

Lite skönt tyckte jag att det var att läsa det.

Jag kan känna mig helt vilsen i livet imellanåt..


Frågor som: ska det vara så här? är jag den jag vill vara?

De kändes inte lika underliga.

Jag kände mig inte lika "tokig".

Det var en skön känsla!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards