Alla inlägg under oktober 2011

Av Maria - 30 oktober 2011 20:43

Var in på en sida med fina bröllops saker man kunde köpa.

Pyssel människan i mig kom till liv och tyckte jag kunde göra det själv..

Fast min blivande tyckte jag skulle göra det om jag fick tid över i allt planerande, fast det tycke jag hade...


 

Fint tycker jag!   

Av Maria - 26 oktober 2011 12:43

Det sista ska göras och jag är på något sätt lugnare än på länge.

Har tagit semester den sista veckan, tror att det finns att fixa med då.

Det käns skönt!


Har precis beställt engångs kameror, tänkte en på varje bord = 8st.

Men för husfriden så kan man ju inte ha en kamera på barnbordet, det var som upplaggt för bråk!

Så därför blev det 8st på det bordet, en till varje barm vid bordet.


Kanska onödigt, specillet när vi hade bestämt att  vi inte skulle han någon alla på det bordet.

Men man gifter sig bara en gång!


Har också knappat hem toastmaster klockor.


 


Och jag räknar med regn, så ett vitt paraplt är beställt.


 

Av Maria - 22 oktober 2011 19:19


Jag undrar vilken låt vi ska gå in i kyrkan till...?

Tror det blir det en Winnerbäck, mannen ska få bestämma det!


Av Maria - 22 oktober 2011 18:50




Av Maria - 17 oktober 2011 10:15

Uggle muffins och andra godsaker serverades i helgen när lilla a blev 2år.


    Eftersom jag vra liite sliten av möhippor, så köpte jag färdiga muffins.

Sen gjorde jag egen frosting och garnera.

Blev bra ändå!


  Syster yster hade gjort denna super fina tårta, med bilbana!

  Här även några ugglor i form av kakor.

Av Maria - 16 oktober 2011 10:04

  Så har fin var jag i fredags, på lördagen började möhippa nr 2.

Jag har haft så otroligt roligt!


Så tacksam att jag har så fantastiska vänner.


                                                     

Av Maria - 12 oktober 2011 12:35

Just nu försöker jag gå in mina skor.

De kom idag och är perfekta!


Samtidigt försöker jag komma på nån bra idé hur jag ska få ordning på en tavla som visa bordsplaceringen.


Ska ha kortong i botten, sen rött papper, såklart.

Sen måste jag testa mig fram..


Det blir säkert några rosetter, har lite nippra på det!


Måste tyvärr dra till jobbet, men sen ska jag fortsätta!


    


Av Maria - 11 oktober 2011 10:52

Nu har jag hittat mina skor iför den stora dagen.

Hoppas de är lika fina i vekligheten som på bilden..


Idag är det bara 1 månad kvar!    


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards