Alla inlägg under september 2010

Av Maria - 28 september 2010 10:21


  

Av Maria - 27 september 2010 11:44

Två små pojkar har kommit in i mitt liv.

En liten a och en liten n.


Och mycket mys!!


      


Av Maria - 23 september 2010 09:18

Målar i höst rusket.

Visst är det fina dagar också, men kallt är det!


Lite fina stenar fick nytt liv..


      


Sen tog skaparglädjen överhand och sonen fick sig en målning..


  

Av Maria - 8 september 2010 11:27

Sonen har lånat kusinens Wii bräda.

Jag har passat på att använda det när jag är solo här hemma.

Super kul och en bra variation till löprundorna.


Nu har jag haft sån träningsvärk så det är helt galet.

Ont i nästan varje muskel i kroppen!!


Då har jag det svart på vitt att träningen ger resultat!


    

Av Maria - 2 september 2010 21:31

Mannen är borta på jobb hela veckan.

Det är ju bra att längta, eller???


När han är iväg är det jag som bestämmer över tv dosar.

Men det gör jag ju alltid!   



Av Maria - 1 september 2010 17:17

Dax igen för ett besök hos hårklipparen.

Mitt hår får igentligen inte kallas för hår längre utan kallas nu ist för svinto.

Därför var besöket hos frisören väldigt, väldigt nödvändigt!!


Men  min vanliga frisör är inte på plats så jag sökte upp en ny!


Det är ju altid lite nervöst, men med orden: det kan inte bli för kort.

Såg hon lite frågande ut på mig och satt saxen i håret.


När hon tyckte att allt var klart, så sa jag: ta lite till!!


Men alltid, alltid när jag lämnar en salong ser jag som en tant!

Är liksom aldrig nöjd.

Men jag vet efter ett par dagar så är allt fin fint igen!


Hoppas verkligen att den känslan dyker upp snart!


   

    


Jag tror luvan få vara på ett tag!!

  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards