Alla inlägg under december 2011

Av Maria - 26 december 2011 21:59

Julklappen från min man var fösta och andra säsongen av Greys.

Efter ha plöjt igenom första säsongen, som inte var så lång, är jag inne på andra.


En riktigt bra serie om nån skulle fråga mig.

Faktiskt har större delar av familjen kollat med mig, iaf periodvis.



 


Det blir några timmar.


Men jag är av det åsikten att är man ledig över julen så ska man slappa så mycket man kan.


Nu ska jag jobba några dagar, sen ledig över nyåret.

Som är ganska unikt, inte en semesterdag har gått åt.

Inte för att jag hade några kvar!    

Av Maria - 15 december 2011 19:00

    


                            

Jul kalendern fick jag faktisk upp i tid till första december.


                                

Jag har lyckats gjort en peppakaks krans, måste hitta en bättre vägg att sätta den på.

Den försvinner i mina gula tapeter..


                             

Tårt kalas har vi ochs klarat av i familjen..

MUMS!!



Av Maria - 15 december 2011 09:42

                      Den bästa dagen!


                    


                        

Av Maria - 6 december 2011 10:09



 

Efter en perfekt dag och ett perfekt bröllop åkte vi på bröllopsresa.

Jag och min make.


Sol, bad och massa härliga dagar!


Kan verkligen rekomendera att som gifter sig att åka på kärleks resa med en gång efter bröllopet!

Så man vekligen får bara vara tillsammans.


Av Maria - 5 december 2011 14:46


 Den här låten gick vi ut till i från kyrkan.


Helt perfekt!


 


Av Maria - 3 december 2011 14:30

Har inte kommit in i jul myset än.

Inte konstigt på nått sätt.

Men ganska tråkigt.


Jul är nog den roligaste tiden, den tiden inna julafton.

Roligast för att den är så pysslig.


Jag som äLSKAR pyssel!


Ljusstakarna han min man faktiskt ställt upp i fönsterna.

Men vår gardinerna sitter kvar, dax att byta till jul röda.


Jag har iaf grilljerat en skinka.

Den är redan slut, dax att fixa en till.


Har köpt peppakaks deg, så det är bara att säta igång.


På med julskiva och poppa, så infaller nog sig julstämmningen helt av sig självt!


                                                                                           




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards