Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 30 november 2009 09:02

Det är så kul att pyssla igen.

Jag blev att tänka på om jag hade varit sjuk under julen ist för vår och sommar.. och lite höst.

Det har nog varit om möjligt ännu jobbigare.

Eftersom jag under tiden jag var hemma inte orkade pyssla nått.

Eller inte ville.


Under julen är ju pysslet som bäst!

Så jag är så glad att jag är frisk nu och orkar pyssla.


 



 



 



  

Av Maria - 29 november 2009 13:10

Årets version av advensljustake.


  

Spets från en gardin, samma som jag gjorde kuddar av.

Rönnbär från skogen.

Av Maria - 28 november 2009 19:13

        

Av Maria - 27 november 2009 21:55

Eftersom insperationen infunnit sig så går det bara av farten.

Men jag beklagar vekligen bilderna..


Kameran är paj vill jag bara påpeka än en gång.

Därför den kassa zoomningen!! 


  

Hjärtan som ska hänga i sonens fönster.


  

Ja jag vet att det kom med en kasse i hörnet.

Men orkade inte bry mig.


Nu ser ju iaf det fina tyget på mina nya jul kuddar.

Det har varit en gardin från en svunnen tid och ett annat kök.

Passar helt enkelt inte.

Men på kuddarna passar de helt perfekt!


Av Maria - 26 november 2009 21:53


Lite jul kul blev det av det jag hittade i skogen här om dagen.


    

Fler blev det till jobbet.

Tänk att det är så billigt och så fint! 


Nu har jag verkligen fått den inspiration jag längtat efter!

Av Maria - 25 november 2009 18:00

Jo lite smått galen blir jag.

Den här datorn får spel ibland.

Då vill den ingenting!

Det enda som gäller är att dra ur sladden ur väggen.


Kunde inte blogga igår.

Då hade den ett spel.


Försöker idag igen.

Än så länge funkar det! :)


Tänkte lägga upp lite fler bilder på hallen:

  

Det ena för med det andra..

Måste nog måla lite vitt här.

Eller??


  

Super nöjd med lådorna iaf!



Av Maria - 23 november 2009 21:30

Nja jag nåste nog erkänna att jag inte följde mina ambitioner under helgen..

Några saker lyckades jag pricka av, de lätta.

De som inte tog tid.


De andra struntade jag i!


Men idag så fick sig hallen ett lyft.


    

Lådorna med vantar och dyl fick komma upp några dm fråm marken.

Golv utan är man rädd om.

Finns inte så jätte mycket av den.


Lite nytt på lådorna med hjälp av lite tapet.

Ska skruva tillbaks handtagen bara limmet har torkat.


Det kanske ser lita tokigt ut nu, med fler bilder kommer.


Glöggen och pepparkakorna sparade jag också tills idag.

  

Ja jag vet att bilden är helt suddig..


Men som jag tidigare berättat är skärmen sprucken på kameran.

Jag tar kort på måfå.

Det här var faktiskt det bästa jag fick till!! Tungan ute

Av Maria - 22 november 2009 14:57

Ut i skogen för att leta efter saker att dekorera mitt hem till jul.












Mycket vackert finns det!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards