Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 30 juni 2009 09:15


Av Maria - 29 juni 2009 19:50

En underbar sommar dag!

Barnen i poolen!


Leka kiosk i lekstugan med mumsig saft.


Lata sig i skuggan ett tag..


Även lilla Luna latade sig i skuggan..

Av Maria - 28 juni 2009 12:44

Solen skiner och dagarna går...

Och bloggningen har kommit i skym  undan!


Här kommer iaf ett jätte grattis det fina brudparet!

Av Maria - 25 juni 2009 19:47

Tänkte ta en liten tur ner till den lilla stadens centrum.

I kväll och hela helgen är det stadsfest, jätte kul!

Men till mitt "lilla" problem som för mig och endast mig är stort..


Tänkte vara så där lite halv-snyggt-klädd.

Brukar oftast ha jeans, men vädret är för varmt för att klämma i sig ett par jeans.

Så en kjol  kändes helt ok.

Men ve och fasa när jag skulle ta med mig telefon och kort!

Den har ju inga fickor!

Men en fusk ficka..


Varför gör man så?

Det skulle vara snyggt med en ficka här men vi gör ingen riktig..

Det är ju jätte tokigt.

Speciellt för min som nästan aldrig har handväska..


Ska jag ta handväska eller ska jag byta käder?  ;) 

Av Maria - 24 juni 2009 20:35

Om jag hade haft med mig kameran skulle jag kunnat visat de fina tapeterna syster yster och pappa satt upp idag.

Även deras slit, för att sätta upp tapeter är ingen barnlek..

Men de är fortfarande sams! ;)


Jag skulle även visat min cykeltur med lilla o och alla fina båtar.

När han badade i poolen och det underbara vädret.


Mina fina solränder jag fått, som jag nu måste jobba på att få bort resten av sommaren.

Även glassen och fukten vi njöt av till eftermiddagskaffet.


Tillsist skulle jag kunnat visat den helt underbara ölen som jag njöt av till den grillade kycklingen! 

Av Maria - 23 juni 2009 21:13

Dagar i hängmattan och bara lapa sol.

Det är inte alls dumt, nästa vecka har jag semester och då ska jag njuta riktigt mycket.

Fast jag har ju varit hemma och varit sjukskriven sen i slutet på mars.

Men tankens kraft är stark och jag behöver lite variation i mitt liv.


Så snart är det semester!

Av Maria - 22 juni 2009 21:29

Idag fyller min älskade son hela 7 år!


Spanar in sig själv i tidningen!


Yoda och R2D2 alltid populära..


Är det inte konstigt att min lilla kärlek bli stor.

Och hans mamma inte blir nå äldre.. ;)

Av Maria - 21 juni 2009 20:58

Ännu vackrare när det blommar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards