Alla inlägg under november 2012

Av Maria - 30 november 2012 10:09

Har snickrat ihop detta fina bort till mig!
Jag är så nöjd!

Av Maria - 27 november 2012 19:33

Nu är jag förberedd för första advent! Nu kan du komma!

Av Maria - 21 november 2012 13:27

Men pluss på vågen för första gången är jag sur och besviken.
Men även fast besluten att det ska gå bättre nästa vecka!

Därför köpte jag en stegmätare som ska sporra mig extra mycket!

Av Maria - 19 november 2012 20:25

Lycka är när jag känner hur älskad jag är!
Konstigt härligt det är..

Konstigt att någon tycker om mig så mycket.
Inte ens jag tycker om mig så mycket emellan åt..

Ganska fantastiskt!

Av Maria - 17 november 2012 20:42

Sen jag slutade med fejjan på telefonen har jag haft mixade känslor!
Jag har saknat att gå HELA tiden.
Men mått så mycke bättre!

Kände mig som en sämre människa jämt!

Alla är så duktiga med sina barn och i sina relationer!
Jag blev att må dåligt..

Men jag ville instalera igen men jag hade för dålig mobil så det gick inte..

Tror jag är glad för det..
Ingen ångets!!

Av Maria - 14 november 2012 21:18

Min stund i veckan är nu!
Greys på femman onsdagar kl 21.
Inga barn eller min man får störa, samtal i telefonen besvaras.

En av barnen funderade på om jag var allvarlig när jag berättade att vi bestämde innan bröllopet att jag bestämmer över tvn när det är Greys!!

Ja vin och poppcorn är såklart givet!

Av Maria - 13 november 2012 11:11

Av Maria - 12 november 2012 08:25

Firade bröllopsdag i går.
Jag är hel nöjd med dagen.

Fick med mig maken på en lång promenad, liiite längre än vad jag hade tänkt mig.
Men vi traskade på..

Sen hade min man bokat bord på resturang en bit utanför stan.
Helt galet mycke folk, det var ju även farsdag.
Då går man tydligen ut och äter..

Men väl på resturangen hade de ingen bokning i vårat namn..
Men förra veckan var det bokat!!!

Ja jag kan inte säga att jag blev förvånad, men jag trodde väl han visste vilken dag vi har bröllopsdag.
Speciellt när det var han som bestämmde dagen samtidigt som han friade..

Men det löste sig, vi tog en annan resturang.
Jag fick en blodig köttbit, helt underbart god!
Alla var på toppen humör, hela familjen!

Väl hemma igen kollade vi upp bokningen och det var faktiskt inte min flummiga make som gjort fel.
Utan de på resturangen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards