Alla inlägg under januari 2013

Av Maria - 31 januari 2013 23:37

Till korv älskande barnfamiljer!

Av Maria - 30 januari 2013 22:10

Det blir inte så många steg på stegmätaren. Det blir bara de till toaletten och när lunchen ska ätas. Svårt att prioritera att gå och träna när jag varit borta hela dagen, men lite ändring på det måste nog ske.. Så nu ska jag på afrodans imorgon. Har provat en gång tidigare, lite smått bara. Man ser och känner sig jätte fånig, men kul!  

Av Maria - 29 januari 2013 22:15

Trött på huvudet, kanske för min hjärna är ovan helt enkelt. Mycket, mycket information på kort tid. Press på mig själv. Med tiden kanske jag kommer in i det. Har dåligt samvete när jag sätter mig i soffan och gör inget! JAG!! Jag som älskar min tv och att bara vara med den. Ska jobba på en balans. Just nu jobbar jag som bara den... Maken är på jobbet, barnen är i säng. Jag sitter i soffan med stora popcornskålen och vin i glaset. Försöker att inte tänka på vad jag måste hinna med imorgon!

Av Maria - 27 januari 2013 21:17

Första veckan avklarad. Och det känns faktiskt helt ok! Förutom att jag inte riktigt vad jag håller på med, är stressad och har dåligt samvete.. Men det är faktiskt kul. Konstigt, förvirrande kul!

Av Maria - 18 januari 2013 21:52

Med delade känslor slutade jag på mitt jobb idag.
Kanske inte riktigt slutar men har tagit tjänstledigt med en stark tanke på att inte komme tillbaka.

Inte i samma form som tidigare.. Utan som sommar och Tim vikarie och tillslut som sjuksköterska!!

Men hela mitt vuxna liv har jag jobbat på samma ställe.
De har varit med mig genom vått och torrt.
Genom barns födsel till separation och slutligen till giftermål!!
Men jag vill göra nått mer.
Vill utvecklas, lära mig!

Tror att det här kan bli riktigt bra!!

Av Maria - 11 januari 2013 16:05

Av Maria - 9 januari 2013 23:04

Så skönt att krypa ner bredvid min fina make.
Mitt på blanka dagen då han sover, det är ju ok för honom eftersom han jobbar på nätterna.

Men kanske inte helt ok för mig..

Men det är så varmt och mysigt och skönt att krypa så där nära!

Idag somnade jag djupt tills dottern kom hem och bad om skjuts.

Upp och hoppa.
Ur den varma sängen, ganska groggy är jag!

Men ändå så skönt!
Kanske ska slinka ner i sängen i morgon igen då jag jobbar kväll!

Härligt!

Av Maria - 6 januari 2013 13:31

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards