Alla inlägg under februari 2015

Av Maria - 28 februari 2015 00:19

Jag har gått från kvälls trött til kvälls pigg..
Det har sina fördelar och nackdelar!
Nu när helgen kommer känns det helt ok.
Min make brukar säga att han ska sova tills han vaknar, det ska jag göra utan att någon klocka väcker mig.
Jag har även svårt att se att nått, eller någon annan gör det, förutom ljuset genom mitt fönster.
Det i sin tur är väldigt välkommet!

Av Maria - 22 februari 2015 15:39

Tog en lång tripp och hämtade hem en segelbåt men maken.
Ett sätt att umgås och komma närmare varandra igen.
Det känns faktisk ganska bra just nu!
Skönt, jag vet att det är mycket att jobba på!
Men det går framåt.

Av Maria - 18 februari 2015 00:21

Att ändra inställning.
Att inte bli lika irriterad.
Bra, kanske inte ska fundera så mycket på varför.
Det rullar på, men jobbigt med ensamheten ibland.
Men oftast något som jag kan slappna av i.
Bara jag, inga tvång eller krav men ibland så är det så tråkigt att inte ha några krav..
Blir förslappad och trött på mitt eget sällskap!
Nu i detta nu så trivs jag med dig, det känns som vi försöker och vill.
Vill vara med varandra, måste utforska nya vägar och erövra andra hinder!
Hoppas..

Av Maria - 15 februari 2015 12:25

jag räknar till tio och andas..
En tonåring har hormoner som hoppar snabbt och högt!

Av Maria - 12 februari 2015 22:53

några färgburkar och jag blir helt galen!
Kan inte sluta..

Av Maria - 12 februari 2015 09:31

nu är det klart!
Jag är så nöjd, en soffa vill jag få in så småningom.

Och nått på väggarna.

Av Maria - 9 februari 2015 23:50

har blivit an kvälls människa eller kanske en natt människa..
Kom på på kvällskvisten att fixa mer i mitt nya pyssel rum..
Lite målning har ju köpt färg så tanker att jag ska passa på!

Och ett hyllplan som jag hittade i en skrubb.

Nu hittar jag inget mer att måla så ska hoppa i säng!

Av Maria - 9 februari 2015 15:03

sitter hemma ofta nu förtiden och lyssnar på föreläsning.
Ibland får jag mig ett gott skratt när Evelina kör i gång..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards