Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 31 mars 2011 10:32

Det är ganska komiskt att mitt inlägg i bloggen för ett år sedan hadlade om joggning.

Precis det som mitt liv kretsar mycker runt just nu också.


Man skulle kunna tro att jag bara fortsatt vara duktig och joggat på i ur och skur.

Men sanningen ligger inte riktigt där.


Löpvändorna blev färre och färre, tillslut försvann dom.

Fast jag igentligen tyckte det var såå skönt.

Iaf efteråt..


Jag slutade träna gick upp alla kilon jag tappat och hamnade på plus-minus 0.


Men nu ligger det bakom mig och jag funnit nya krafter!


 





Av Maria - 11 mars 2011 12:41


Eftersom jag har själv lockar är jag inne på att ha lockigt på bröllopet.

Nu är det inte så himla långt just nu.

Men med 8 månader kvar så kanske jag kan få nån ordning på det till slut..



 


     


Det är bara att spana vidare efter snygga frisyrer!!   


Av Maria - 9 mars 2011 11:41

Jag är absolut ingen klack männinska.

Så länge kan jag tänkt på vad jag ska har för skor på mitt bröllop har RÖDA skor funnits i mina tankar..


Inga fin skor utan mer sköna snygga, inte så traditonella.

Har tittat runt på nätet som en tok på fm.


Jag som skulle försöka motionera.. Tar den sen..


  


  


   Eller kanske dessa till smekmånaden!?


     De gör avtryck i sanden!   



Av Maria - 9 mars 2011 09:30

  


    


  


Jag och min blivande man ska gifta oss till hösten.

Planerna gå i skov, kan man säga.


Titt som tätt får vi några nya ideér och insperation.

Mellan det ligger det mer och gror.

Den är några månader kvar, men det går fort..


Besökte en likal bröllopsmässa nyligen och blev sugen på mer..


Ska spana in om det kommer nå fler inte allt för långt borta.

Såå roligt!   

Av Maria - 7 mars 2011 13:21

Om jag bloggar fortafarande?

Skulle nog svara nja, på den frågan.

Bloggen finns kvar men en endaste inlägg på detta år..


Inte en så uppdaterad blogg iaf.


Men det är på ett sätt roligare och träffa vänner och prata.

De vet inte allt som hänt i mitt liv innan vi hällt upp kaffet.

För mycket som är roligt intersant lägger jag eller la jag upp i bloggen.


Men man kan ju även va in på fejjan och veta det mesta om folk.

Ibland mycket kul, andra gånger inte lika..


Men valet finns ju både hos den som skriver och den som läser.


Nu har vi i hushållet skaffat oss en dator som fungerar betydligt bättre än den förra.

Så nu kanske ni kan få massa onödig eller intressant information om mitt liv.

Så kan vi prat om dig ist när vi träffas "på riktigt"...   

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards