Alla inlägg under juni 2014

Av Maria - 19 juni 2014 12:04

Sonen är på semester med sin pappa och det är lite tomt.
Desto mer han är här desto mer saknar jag när han är i väg..
Jag vet att han har det bra och att han behöver det.

Av Maria - 17 juni 2014 12:32

Nu hoppas jag kaoset lagt sig för den här gången.
Fick en uppenbarelse när jag och maken ordnade med partytält till studenten.
Har fått infall att använda mig av liknelser för att förenkla och tydliggöra livet..
När vi satt upp tältet så gjorde vi inte som man igentligen skulle, det blev lite tokigt och fel.
Saker måste repareras.

Men det kom upp tillslut på vårt eget sätt, möjligtvis lite snett.
Och några gånget var vi tvungna att be om hjälp utifrån.
Men det blev bra.

Det är precis som vårt liv!

Av Maria - 3 juni 2014 20:20

Nu har jag sommarlov!
Det har varit nedtrappning och nu har jag gjort min sista insats för den här kursen och den här terminen.

Har avklarat halva tiden nu, det känns bra och lite läskigt!
Ska bli skönt att komma ut på praktik och få testa vingarna lite.. Få bättre självförtroende.

Snart är det dax för jobb, det känns helt ok.
Firar sommarlovet med Kina mat med hela barnaskaran, utspridda i hela huset.. Men men..

Snart hoppas jag att maken kommer hem, saknar!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards