Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Dagens projekt

Av Maria - 16 november 2009 09:15

Min uppgift idag som mannen tyckte det var på tiden att jag tog tag i.

Är en kartong som stått i sovrummet en längre tid nu.

 En kartong med diverse saker som va inte ska ha kvar med inte slänga.

 Barn kläder och lite leksaker.


Skule ta med dem till syster yster med den har aldrig kommit någon vart..


Eftersom han i helgen fått ett av sina berömda ryck.

Städat källaren, ute mm


Mitt i november, helt otoligt.

Den här tiden på året går han i ide..

Men jag tror vår semester gjort att han orkar liite mer.


Och det är ju faktiskt att de där rycken smittar av sig.


Så nu hade jag tänkt sätta upp två tavellister jag köpte för en tid sedan.


  


På denna vägg..


  


Men mitt projekt gick bet med en gång.

Det är en sten vägg som måste borras i.

Det är inget som jag vågar göra.


Kanske ska be mannen nu när han är på g. Tungan ute






(Ja jag har tagit reda på kartongen...)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 augusti 2018 22:15


Kinaänka i endast två veckor. En vecka att sakna och en vecka att längta. ...

Av Maria - 12 augusti 2018 20:34

En period av jobb och endast endagars ledighet. Vi drog till Örebro jag och maken. Det blev två nätter under rekord värme på 33 grader. Med flykt in på gallerior och hotellrum blev det en mycket lyckad semester. ...

Av Maria - 2 augusti 2018 23:24

Att ta eget ansvar för sin relation med andra människor.

Av Maria - 1 augusti 2018 22:23


Upp och ner hit och dit.. så vill jag beskriva allt. En tonåring som byter humör oftare än katten vill ha mat.... En äktenskap som efter 6 månader med maken utomlands faktiskt funkar bra men oron kommer alltid att finnas där! Ett jobb som jag tri...

Av Maria - 16 december 2017 23:54

All ledig tid ger jag Musikhjälpen. Detta år är mer viktigt än någonsin!! När Musikhjälpen startar så börjar även min min jul. Älskar detta evenemang. Här ligger jag och katten och skedar i soffan. ?? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards