Direktlänk till inlägg 31 december 2009

Året som varit

Av Maria - 31 december 2009 16:17

Januari

Då hade vi stor nyårsfest för mannen som fyllde 40år.

Super kul hade vi!


    


Februari

 

Fick jag mitt stora njurstensanfall.

Något som sedan kom att prägla nästan hela året.


Annars hann jag med mycke pärlande!

     

        


Mars

 

Det var den månaden jag övervann min rädsla att ta bilen till syster yster, bra är det för det har blivit många resor dit under året!

Men tyvärr fick jag min PNP-kateter insatt och resan till Åre fick familjen göra utan mig..


   


April 


Försökte jag lära mig att sticka, än en gång.

Gick lika dåligt den här gången också.

Mamma hon kan iaf!

  


Stugan fick sig även en riktig storstädning.


     


      



Maj


Fick jag följa kära syster på ultraljud, det var så häftigt! 


  

 

Solen sken och värmen börja komma.

  


Juni


Då var det både möhippa och bröllop för en av mina käraste vänner!

  


  


Juli

 

Mycke tid spenderades vid stugan.

    


Och syster och jag hade tårtkalas.


 

                                          

                                                  

                              


Augusti

 

Sonen och jag tog en mini semeter till goda vänner!  


Femte operationen för njursten och fortfarande sjukskriven..

Inlaggd på sjukhus igen och livet känns jobbigt!


September

 

Blir äntligen slang lös!

Jag är så lycklig!!

  


Åker till syster som är rund om magen och vi målar trapp.

  


Oktober


Börjar jag jobba efter 6 månader sjukskriven.

Men bara för några dagar, sen åkte vi på välbehövlig semester till Thailand!

              


Och när vi kom hem fick vi för första gången träffa lilla o´s lille bror lilla a


  


November


Julpysslet är i fullgång och skogen får flytta in.

                                                                    

                                               


                               


Första snön kommer!


December


Mannen och jag åker på Winnerbäck och julklapps handling.

  


Sen friar mannen och jag säger JA!!


  

Lycka!!        

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 augusti 2018 22:15


Kinaänka i endast två veckor. En vecka att sakna och en vecka att längta. ...

Av Maria - 12 augusti 2018 20:34

En period av jobb och endast endagars ledighet. Vi drog till Örebro jag och maken. Det blev två nätter under rekord värme på 33 grader. Med flykt in på gallerior och hotellrum blev det en mycket lyckad semester. ...

Av Maria - 2 augusti 2018 23:24

Att ta eget ansvar för sin relation med andra människor.

Av Maria - 1 augusti 2018 22:23


Upp och ner hit och dit.. så vill jag beskriva allt. En tonåring som byter humör oftare än katten vill ha mat.... En äktenskap som efter 6 månader med maken utomlands faktiskt funkar bra men oron kommer alltid att finnas där! Ett jobb som jag tri...

Av Maria - 16 december 2017 23:54

All ledig tid ger jag Musikhjälpen. Detta år är mer viktigt än någonsin!! När Musikhjälpen startar så börjar även min min jul. Älskar detta evenemang. Här ligger jag och katten och skedar i soffan. ?? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards