Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Maria - 18 augusti 2009 08:52

För exakt fem månader sen gjorde jag min första operation.

Efter fyra opertioner och en slang in i njuren är det dax igen.

Den här gången en mycket större operation och med det hoppas jag också en som lyckas.

Eftersom de andra absolut inte har gjort det!


Det blir prat med avdelningsläkare, kirurgläkare och narkosläkare.

Jag hoppas de har kommit fram med nån bra lösning på mitt problem.


Sist jag träffade en läkare, före sommaren, visste de inte riktigt hur de skulle gå tillväga.

Då var det två stenar kvar och ett stopp..

Och jag har inget som får mig att tro att det fortfarande inte är lika.


Jag hoppades att slangen skull ryka med en gång nu när operationen blev av men tyvärr blir den nog kvar nån vecka till.

Känns mest logiskt så.

Eftersom de ska ta bort en del av urinledaren..


Så nu håller jag alla tummar att allt ska gå fint.

Och att jag ska se tillbaks på det här som en erfarenhet rikare!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards