Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Halllå

Av Maria - 12 februari 2010 19:50

JA jag vet...


Jag skulle kunna rabbla på om tusentals undanflykter om varför jag inte bloggar..

Nja kanske inte tusentals ,men iaf tiotals!


Men jag har faktiskt inte haft nån lust!


Och kameran strejkar eller är trasig hel och hållet efter min Thailands resa.

Ja jag tycker det är lite pinsamt.

Men , men..


En blogg utan bilder..

Det tycker ju ingen om Eller???


Jag har iallafall får ett ryck och gått med i viktväktarna.

Tror att det kan vara bra.

Periodare som man är kanske perioderna blir liiite längre.

Tänker att man inte bara för sig själv, för då känner jag inga krav alls.

Och krav vill jag ha!

Nu fungerar vv som en sporre och krav för mig.


Krav om resultat!


Sen en kombination med "The biggest loser" på tv, så funkar det än så länge bra. Inte perfekt, men bra.

 
 
Ingen bild

Hampus

12 februari 2010 20:10

A Must See!
David Duke: Stop the Genocide of European Mankind
http://www.youtube.com/watch?v=Z43PcBR_El0

 
Ingen bild

Syster Yster

13 februari 2010 09:07

Välkommen tillbaka!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 augusti 2018 22:15


Kinaänka i endast två veckor. En vecka att sakna och en vecka att längta. ...

Av Maria - 12 augusti 2018 20:34

En period av jobb och endast endagars ledighet. Vi drog till Örebro jag och maken. Det blev två nätter under rekord värme på 33 grader. Med flykt in på gallerior och hotellrum blev det en mycket lyckad semester. ...

Av Maria - 2 augusti 2018 23:24

Att ta eget ansvar för sin relation med andra människor.

Av Maria - 1 augusti 2018 22:23


Upp och ner hit och dit.. så vill jag beskriva allt. En tonåring som byter humör oftare än katten vill ha mat.... En äktenskap som efter 6 månader med maken utomlands faktiskt funkar bra men oron kommer alltid att finnas där! Ett jobb som jag tri...

Av Maria - 16 december 2017 23:54

All ledig tid ger jag Musikhjälpen. Detta år är mer viktigt än någonsin!! När Musikhjälpen startar så börjar även min min jul. Älskar detta evenemang. Här ligger jag och katten och skedar i soffan. ?? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards