Alla inlägg den 17 december 2008

Av Maria - 17 december 2008 21:40

Har hela tiden tyckt att det var helt ok att jobba över julen.

Jag har ju vetat om det så länge.

Barnen är inte här och det är ju inte så att jag jobbar dygnet runt..

Men idag kom det bara över mig.

Vill bara vara hemma och njuta och göra igenting.

Det kanske är för att många ska vara lediga, så länge.

Julen in faller väl så i år. 

Ska nog försöka göra det bästa möjliga av vad jag har.

Det är ju himla kul på jobbet under jul helgen.

Allt blir så himla speciellt, även där.

Ska nog vara lite mera nöjd...


Sen är jag ju ledig vid nyår och det ska bli jätte kul.

Av Maria - 17 december 2008 08:44

Tror jag bir nöjd så där..

Lite lagom.

Undrar om det finns svart pappers duk?

Det skulle vara perfekt. Med gula snöflingor som man strör på bordet.

Jag vill ha nå mer dekoration, får fundra på det.


Det blir iaf allt i papper och plast så man slipper diska sen.

För vem vill göra det?

Det ska vara enkelt och praktiskt.

Så lite som möjligt som kan gå sönder när man blir att dansa på borden sen :)


Om det här går bra så får vi se om det blir mer fester.

Jag fyller själv jämt nästa år.

Men funderar då på att ha tillsammans med syster yster.

Kanske.

Långt till dess.

Jag kanske är helt slut efter det här så det inte blir nått.

Ettt som är säkert är att det inte bli så här stort.

Tar det nog i lite mindre skala.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards