Alla inlägg under juli 2009

Av Maria - 5 juli 2009 18:06

Här kommer iaf ett smakprov på syster ysters gröna fingrar.

Mer kommer när jag orkar..

Är helt slut efter barnpassning och biltur!


Nu ska jag dra upp fötterna i soffan med en stor skål poppcorn!

Av Maria - 4 juli 2009 22:15

Ja nu ger jag upp..


Har gått runt i systers fina trädgård och fottat.

Tänkte att jag skule lägga upp dem, men så blir det inte.

Kan tänkas att det är sbk, skit bakom spakarna.

Altså jag, men jag tror jag hellre skyller på den här datorn.

Känns lite bättre för mig då! :)


Jag gör ett nytt försök imogon!

Av Maria - 3 juli 2009 19:41

Jo nu har jag åkt till syster yster alldelas själv.

Sist hade jag sonen med mig.


Jag vet ju att det där med bil åkande är min stora svaghet, men det verkar ju ordna upp sig.


Kanske säkerhet kommer med ålder? ;)


Men nu har jag faktiskt varit här väldigt mycket på sista tiden!

Så jag var ganska säker på vägen!!


Men så satt jag och svettandes, ingen ac..

Bilen fladdrade lite när jag gasde på för mycket, tror bakdäcket är lite tokigt..


Fläkten få högsta drag och med rutan lite ner vevad.

Lysssnade på radion på mycket hög volym, för att höra något!


Plöttslig slog det mig!

Var är jag.. skulle jag svängt av nån stanns??

Jag var tvungen att övertala mig själv att allt var ok.

Det var det ju också!


Så nu är jag här.

Och jag och lilla o ska leka och ha kul hela dagen i morgon utan mamma och pappa!


Av Maria - 1 juli 2009 15:05

Sitter och njuter av solens stålar.

Lite dis drar inmen kan ändå känna värmen.


Njuter!


Sen kom mullret, det dånar så det käns i magen.

De mörka molnen drar in och skymmer solen.

Vinder ta i både träd och buskar.

Sitter här och väntar in det stor tunga regndropparna...


Njuter!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards