Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Maria - 30 oktober 2009 17:20


Två saker som irriterar mig just nu är dels att jag lyckade spräcka skärmen på min nya digitelakamera under semestern.

Så fruktansvärt irriterande och onödigt.

Fick den för bara tre månader sen och var super nöjd med den.


En liten sak att vara tacksam  för är att det ändå går att ta kort och ladda upp..

Men jag ser inte vad jag tar kort på..


Önskar att det fanns ett sånt där litet hål man kan titta i när man knäpper.

Ett sånt som bara fanns förr i tiden!Tungan ute


Det andre som retan gallrebern på mig är alla dessa blom flugor eller banan flugor.

Vad man än vill kalla dem för så är det otroligt jobbiga.


De har invaderat hela vårt hem.

Jag kan inte hitta vart de kommer ifrån.

Oftast brukan det vara nått gammalt ruttet äpple i fruktskålen.

Men jag hittar inget som kan vara källan.


De är verkligen överallt, både uppe och nere..


Nu har jag upptäckt att de gillar vin.

Så det står skålar med vin framme för att locka ner dem i för att drunkna i.


Värre död kan jag tänka mig!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards