Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Maria - 2 mars 2009 14:51

Har  tidigare sökt vård för att jag hade ont i mage och rygg.

De trodde att det var njursten.


Nu har varit på röntgen av just njurarna.

För att göra det måste tarmarna vara rena..

Ja ni förstår.


De senaste dagarna är det just det jag har sysslat med.

Inte så himla trevligt.

Men det var lindrigare än vad jag hade förväntat mig.

Det värsta var att jag inte fick äta så mycket.

Det jag fick äta var: vitt bröd, kokt fisk, ris, fiskbullar mm.

Ja ni fattar inge vidare gott..

Mannen hade planerat rostbiff och grönsaker i ugn.

Det fick vänta.

Kanske ikväll om jag har tur!


Väl på röntgen gick det bra.

Det var som att åka bergochdalbana.

Låg på en brittsen som tippade upp med fötterna.

Sen upp med fötterna.

Ganska olustigt..


Sen var det såklart väntan och väntan.

Men har ju inte så mycket annat planerat idag så det gör inte så mycket. När jag väntade så tänkte jag på vad jag skulle blogga..

Lite skadad är jag nog ;)


Svaret kommer senare i veckan.

Jag har ju inte haft ont på ett tag, så jag tror de har försvunnit av sig själva.

Men får väl se.

Av Maria - 2 mars 2009 09:06

Jag har lekt lite med kameran.

Tulpaner är otroligt fina!


Våren är på väg, med tulpaner så känns det ännu mer.


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards