Alla inlägg den 24 september 2009

Av Maria - 24 september 2009 22:02

Jag har mina bloggar jag alltid skumma igenom när jag loggat in.

Inga som jag lägger upp här.

 Ni har egna tankar och ideér vad som är bra och behöver verkligen inte mina råd vad jag tycker..


Eller ni kanske inte ens skulle bry er..


Iaf så la en tjej som jag "träffar" var och varannan dag in en bra inlägg.

Ett av många!


Hur hennes skrivbordsunderlägg ser ut..

Faktiskt jätte kul idé!

Inte min, men jätte kul.


Och eftersom jag börjat försökt gjort er kära besökare mer delaktiga.

Så tror jag att jag ska fortsätta med det!

Vaken ni tycker det är kul eller inte..


Jätte kul om ni nappar på det.

Om inte så är iaf här min sida:




  


Jo....

Nu är jag slang lös!!

Mer om det senare. 

Av Maria - 24 september 2009 08:46

 Nu är det dax igen för att hålla alla tummar och tår!

Sonen frågade i morse vid frukostbordet, hur många slangar jag har...

Jag svarade att nu har jag två men ikväll hoppas jag verkligen att jag inte har en enda kvar!


För idag ska jag iaf ta bort en och om det ser bra ut åker även den i ryggen.

Min lilla svans som jag haft nu i över ett halv år!

Jag kommer inte att sakna den..


                                                   


     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards