Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 22 april 2009 12:22

Här växer det så det knakar.

Sådde vårens frön i helgen.


Av Maria - 21 april 2009 08:36

Jag går runt här hemma som jag ständigt har extrem pms!

Exploderar för ingentig och är  ett riktigr drygt fruntimmer....

Sonen saknar sin glada mamma.

Det är nog dax att leta på henne.

Var har hon tagit vägen?


Var iaf på rtg igen igår, det gick väl bra..

Men är nog mer uppgiven än vanligt (ja jag ska sluta)

Läkaren patade om att det fanns fragment kvar, vad nu det innebär.

Väntar nu på att "min" läkare ska ringa så jag får veta om slangen ska bort.

Ja, nu ska den bort!


Jag har inte längre några stora problem med den, man anpassar sig med det mesta.

Men det skulle vara bra att komma tillbaks till jobbet!

Om allt går som planerat ska jag börja på måndag.

Håller alla tummar för det. 


Av Maria - 19 april 2009 19:44

Efter en helg av städning både inne och ute här hemma åkte vi ut till stugan.

Vädret var vackert men vinden var isande...


Stugan ligger på ett underbart ställe, man kan knappast ha det mycket bättre!


 







Av Maria - 17 april 2009 19:06

Vår och påsklov.

Solen skiner och barnen är ute och leker.

Själv sitter jag i solen med en god bok och ett glas vin.

Man kan ha det sämre.

Jag tror att allt kommer ordna upp sig! :)


Av Maria - 16 april 2009 21:35

Det här och sitta och sy för hand är ganska rogivande.

Så det har blivit några fler möss.

Kanska ska ta systers tips och göra nått fint till en liten en :)


Tyget som jag har haft är dels en gammal pyjamas tröja från sonen.

Annars är det påslakan och gardiner..




Det syns verkligen att de är hemma gjorda.

Ingen är lik den andra...

Vissa ser ut som möss andra ser ut som nått helt annat!

Men det är väl en del av charmen, eller???

Av Maria - 15 april 2009 13:49

Satt och sydde lite när jag tittade på tv.

Blev en liten mus...


Av Maria - 14 april 2009 17:44

Min mamma gör så fina stumpor.

Varma och sköna.

Underbara mönster och färger!




Av Maria - 13 april 2009 16:59

Känner mig lite uppgiven.

Tycker att jag mår lite bättre.

Är inte döds trött efter lite påfrestning, eller bara av att fika tillsammans med vänner några timmar...


Men jag vet inte vad jag ska tro, tror inget längre.

Att jag känner mig lite piggare säger inget.

Det gjorde jag efter första operationen och då var det sämre...


Idag provade jag att stänga av slangen, för att se om det funkar.

Skulle göra det en vecka efter operationen.

Men efter fyra timmar så hade jag så ont att det vara att öppna igen.

Det rann på 100ml på en gång..


Tror inte att det var bra.

Så jag är uppgiven.


Hoppas jag få komma till röntgen snart, vill bara veta om de är borta.

De där dumma stenarna!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards