Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 2 april 2009 10:38

Idag fyller min kära mamma år.

Eftersom jag inte är så jätte rörlig för tillfället så bidde det ingen present just idag.

Men ett litet kort fick iaf  mor.

Fick slut på bokstaven M, men det funkar lika bra med uppochner vänt W..


Av Maria - 1 april 2009 11:27

Nu är jag äntligen tillbaks.

Men det är inte mer än så.


Det är min njure som spökar.

Det är som en dålig historia som aldrig tar slut..


Rtg visade att den mådde sämre nu än innan operationen.

Och jag var tvungen att sätta in en slang in i njuren för att avlasta den!

Det ville det göra sist jag var in, men då mådde jag så bra...

Tyckte jag iaf!


Så det blev akut till lasarettet, redan på torsdagen.

Hande det planerat.

In med slangen på fredagen och sen kan vi åka till Åre på söndagen som planerat.


Det blev mycke vänta och vänta.

Men vi var ju snart på väg på semester så det gick bra.


Slangen fick jag som planerat på fredagen.

Men något gick fel...

Och jag fick fruktansvärt ont.

Det var "bara" lokal bedövning, där låg jag som ett litet barn och grät.

Så ont hade jag!


Med smärtlindring blev det bättre och det var ingen större fara.

Jag skulle få åka hem på lördagen, som planerat.


Sen kom febern...

Massa provtagningar, antibitioka intravenöst och ingen hemgång.

Jag blev däckad och kunde bara sitta på sängkanten några minuter.

Åt inte mycket, men jag har ju reserver så jag visste det kulle ordna sig :)


Nu är jag iaf hemma igen.

Men min rygg gillar inte att jag sitter här så mycket..

Det blir mest soffläge varvat med sängen.


 Det är lungt, för lungt..

Resten av familjen har åkt till Åre.

Det unnar jag dem verkligen.

 Men saknar dem!


På måndag ska jag tillbaks för en till operation.....................

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards