Alla inlägg den 23 november 2008

Av Maria - 23 november 2008 15:03

Jag vill hitta insperation att börja pärla igen.. det är så kul att bära något man gjort själv.

Har nog inte pärlat på ca ett halv år.

Försöker alltid att hitta ideér från det som är runt mig. Men nu är det länge sedan jag verkligen såg nått snyggt.

Har en hel låda full, men varje gång jag jag drar ut lådan slutar det med den illa kvickt åker igen.

Tror jag ska sätta mig ner senare och sortera och se vad jag verkligen har för pärlor.

Men det är verkligen kaos!

Går knappt att få igen lådan.

 Men jag lever ofta efter principen "syns inte finns inte" till mannens stora olycka.

 Men jag tycker själv att jag har ordning i oredan.

Jag är relativt nybliven sambo och van att ingen lägger sig i.

Inte alltid så lätt efter ca 6 år som ensam vuxen i hushållet.

Jag tror inte att jag skulle orka bo med någon som är som jag själv.

Skulle nog bli vansinnig ganska fort.

Men min egna röra stör mig sällan. Konstigt egentligen.

Brukar iaf veta vilken av kaos skåpen-lådor jag har sakerna i.. ;)




Av Maria - 23 november 2008 13:37

Nu har bollarna fått torka över natten och här är resultatet:


 Hängde upp de i förstret med fiske lina.Skulle varit fint att blanda vit och röda till jul. Kanske ha de som julgrans dekoration...



Provade att stoppa ner dem i en vas. Ska nog blanda i lite kanelstång och stjärnanis i vasen.


Gjorde några med snören tidigare..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards