Alla inlägg den 26 november 2008

Av Maria - 26 november 2008 22:06

Idag var Syster Yster och lilla O här och hälsade på.

De missade tyvärr pyssel kvällen så det blev en till..

Jag har svårt att tro att det kan bli för mycke pyssel!

Lilla O hade annat för sig än att just pyssla.

Jaga Fruttis och dammråttor :)

 

Men han tittade eller lekte iaf med en pyssel tidning.


Jag har fått en mössa av mannen.

En sån med reklam som inte är så jätte snygg men otrolig skön!


Så jag tänkte jag skulle göra den snyggare.

Och eftersom jag är inne på tovning nu så blev det självklart.

 Syster var mycket skeptisk.

Det kan ju inte bli sämre!!


Men jag blev inte så nöjd... Ska nog jobba vidare på den.

Har inte gett upp hoppet om min sköna mössa.


Syster kom in i ett riktigt stimm av ideér, kul!


Här är de fina resultaten!

 Jag gillar verkligen bollarna!


Det var en jätte kul kväll.

Vi var också på loppis och fyndade lite!

En underbar kväll...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards