Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 22 september 2009 21:15

Det finns inte så mycket som är bättre än när barn leker och fantasin verkligen flödar!


  

Att sitta på trappen och tälja på varsin pinne.


 

Måla stenar.


 

Göra egna pris lappar.


  

Kom och köp en sten, betala en banan! :)


Av Maria - 21 september 2009 10:19

Hemma igen och bästa mannen har fixat datorn.

Iaf så funkar den nu, hoppas det håller i sig.


Jag försöker att blogga varje dag.

Ibland kan jag tycka att jag lika gärna kunnat strunta i det.

Men oftast har jag nått att lägga upp eller bara skriva av mig.


Jag vet några som besöker min blogg regelbundet.

Det gillas verkligen!


Jag kan gå in på nått som kallas trafikkällor.

Så ser jag var vissa av mina besökare kommer i från.

Men inte alla...


Känner min  lite nyfiken!

Så om du har lust och tid att lägga in en lite kommentar hos mig.

Så skulle det verkligen uppskattas!

Vem du är och hur du hittade hit eller om du vill skriva nått helt annat går det också super bra!


Väntar nyfiket vid skärmen! Cool

Av Maria - 18 september 2009 12:46

Veckans projekt hos syster yster har varit målning av trappen.

Nu är den inte riktigt klar om man kollar noga, men såna bilder har jag ju inte lagt upp! Flört


Det blev iaf jätte snyggt.

Vitt och fint.

Jobbigast var underabetet, ja vi maskerade lite runt trappstegen.

Och slipade av trappen..


  

Det var väldigt svårt att få bort spjälorna.


  

Så några fick sitta kvar.


  

Vi hjälptes åt att måla, men syster passar bättre på bild!


  

Snyggt va??

  

Vi ska nog bara måla en gång till! Skrattande

Av Maria - 17 september 2009 16:31

Har fått i uppgift att baka muffins, sisådär 45 stycken.

Är efterrätts ansvarig till helgens kalas.


Kul men lite drygt, många muffins blir det!


Fick lite hjälp av lilla O.

Den killen kan vispa, men tyckte det var roligare att mysa med mamman.


Men när det var dax för att slicka skålen stod han först i kö.

Smeten är jätte, jätte god.

Farligt god för mig, perfekt för små killar.


  


  


    


Av Maria - 16 september 2009 18:56

  

Lilla O ska få ett syskon.

Skrev tidigre om ultraljudst jag var med på.

Nu har det gått en tid och magen har växt.


En månad kvar och det ska bli så kul att bli moster igen!  

Av Maria - 15 september 2009 19:37


Gillar inte lingon sylt så värst.

Gillar varken det eller lingon..


Men man är ju inte värre än att man kan ändra sig.

Syster yster kokade sylt idag som var helt ok! Glad


  


  


  


Av Maria - 14 september 2009 20:14



I grevens tid åkte jag till min syster yster.

Hushållets dator har nog fått nån sjukdom,svinflunsan eller nått annat virus.

Så det går inte att gå in på några sidor och då inte att blogga.


Men eftersom jag är på resande fot, fungerar bloggandet som vanligt.


Tyvärr lider jag fortfarande av blogg torka.

Det är därför jag lägger så mycket bilder.

Dock fina bilder, med jag har inget kul att skriva...


Fast en hel vecka tillsammans med stora syster så tror jag att det här kommer att ordna sig!

Det blir fest planering, shopping, lek och bus.

Även en och annan överraskning.

Av Maria - 13 september 2009 19:12

Det blommar i mammas trägård.

Vackert inne och ute!

    

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards