Alla inlägg under september 2009

Av Maria - 4 september 2009 21:45


Lång och ranglig står den där.

Ohyra har ätit upp de flesta av bladen.

Men endå så vacker med sin lilla, lilla blomma!



Av Maria - 3 september 2009 20:56


Gillade systers kommentar som hon skrev igår, om att jag nog är tillbaks.

Det är så! :)


Jag kan äntligen ha tankarna på något annat än just bara elände och besvärliga saker.

Och något som så enkelt att få håret slingat och klippt kan få mig på bättre humör.

Jag gillart!


Så nu är jag lite blondare och betydligt snyggare.

Jag har ju en superbra frisör.. ;)

Om jag bara kunde komma i mina jeans skulle jag vara ännu nöjdare.

Ärret ömmat fortfarande, såklart..


Men bättre och bättre hela tiden.

Hoppas att snart pnp-katetren också tas bort och jag kan äntligen vara tillbaks!


Gillart....



Av Maria - 2 september 2009 11:55


När orken tryter och ekonomin inte är på topp är det perfekt att det finns billiga och snygga smycken att köpa.

Ibland är det billigare att köpa än att göra själv.


Ett armband som passar till mycket.


 

Ett halsband, det tror jag att jag ska justera lite...



Av Maria - 1 september 2009 13:23

Snart åker min kateter.

Det ska bli sååå skönt.

Bara en slang kvar eller två.

Den ena har jag innuti kroppen så den stör mig inte så mycket.

Det komiska är att den i ryggen inte längra känns som en lika stor belastning längre.


Jag har ändrat mina referenser ganska mycket på sista tiden.

Med ca 20 aggrafer som håller ihop min mage och en slang mellan benen som svider och irriterar.

Så känns inte slangen ur ryggen som ett lika stor besvär.


Jag längtar efter att bli bara jag igen.

Utan massa plast i kroppen!


Jag längtar till när mitt liv består av mycket mer än väntan och vila.

Vänta på operations tiden, vänta på röntgen tider, vänta på svar.






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards