Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Maria - 14 januari 2009 10:46

 


Jag älskar kurbits.

Det tillsynes enkla men så genomtänkt och komplicerat.

Kanske för att jag är född, uppvuxen och bor i Dalarna.

Kanske skulle jag älska det vilket fall som hellst!


Det är så kul att det kommer i ny mordern tappning..

På gummistövlar, tatueringar jag på precis vad som hellst.

Ska försöka måla ihop något själv.

Det vore ju så kul om man fick det riktigt bra..

Tålamods krävande.

Ska nog spara det till en dag med mycke tid och tålamod!


Av Maria - 14 januari 2009 07:55

Idag är jag hemma med två små sjuklingar.

En med förkylning och en med mag ont..

Den ena ligger uppe sin säng och den andra har tagit över soffan och tv dosan.

Lite mörk bild.

 Men här ligger sonen och tar det lungt.

Han ligger på mina nya super sköna kuddar!

De syns lite dåligt.

Men de är vit och bige randiga.

Som sagt super sköna!

Köpte även de här som är vita med vit brodyr.

Jätte fina men inte lika sköna..

Nu måste jag göra mig av med några kudda.

Vi får knappt plats i soffan :)


 Min en in och in ut princip fungerar lite sisådär..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards