Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Maria - 22 januari 2009 12:02

Jag är en fönster tittare!

Det är så roligt att titta in i folks fönster när jag är ute på promenad .

Nu när jag hade en tanke om att det här skulla vara en stående vana ett tag så tar jag till alla knep.


Man kan nästan ana vad det är för typ av människor i husen.

Det som har gröna fingrar och det som ja... inte har det.

Där blommorna har tagit en mer brun färg ist för grön.


Barn familjerna med lite mycket att stå i.

Leksaker på gården, jul stjärnorna kvar i fönstrerna och lite så där halv renoverat.. eller några projekt i luften :)


De med virkade spets, panel och gammalrynk gardiner..

De som över öser sina fönster med saker och pryttlar och de som har det stilrent.


Inget är bättre eller sämre.

Det är variationen som gör det så roligt!

Av Maria - 22 januari 2009 09:30

Somnade framför tv igår kväll.

Det händer nästan aldrig..

Mannen satt och surfa och jag zappade mellan kanalerna.

Tyckte verkligen att det inte fanns nått att titta på.

Vad tråkigt det är..


Blev lite kort igår igen.

Vill så gärna köpa nya papper,men måste gör slut på lite innan.

Pyssel lådan går knapptatt stänga igen :)

Till en liten flicka eller pojke?


Enkelt och snyggt!


Kul när man kan skriva nått på kortet...


Ett kron kort igen, men i ny tappning..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards