Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Julkalender

Av Maria - 30 november 2008 17:40

Det är ett under att datorn fungerar, iaf tangentbordet.

Igår fick den sig ett helt glas med vin över sig..

 Det var det första glaset så jag kan ju inte skylla på alkoholen.

Det skulle vara bättre om jag kunde göra det.

Men det var enbart slarv och flumm från min sida. :)

Men nu sitter jag här och bloggar och än så länge utan problem!


Håller på att få ihop kalendrarna till barnen, inte helt enkelt.

 De får små paket till varje dag.

 Men de är ju bara här varannan vecka så det blir ändå inte så många paket. Till tonåringen är det svårast.

Svårt att hitta små grejer som inte är för barnsliga.

Och tio åringen vill inte ha samma som sex åringen.

 Det kan jag ju förstå.

 Men sex åringen blir sur om inte får lika...

Ett evigt pusslande. :)

 Men jag tror att jag får ihop det, klart jag får!

Jag kom på lite sent att det är redan 1 december i morgon, så alla är inte riktigt klara.

Ska köpa resten av paketen i morgon när jag är ledig och de är i skolan.

 Kul att få upp de på väggen.


 Tycker mycket om traditioner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 16 augusti 2018 22:15


Kinaänka i endast två veckor. En vecka att sakna och en vecka att längta. ...

Av Maria - 12 augusti 2018 20:34

En period av jobb och endast endagars ledighet. Vi drog till Örebro jag och maken. Det blev två nätter under rekord värme på 33 grader. Med flykt in på gallerior och hotellrum blev det en mycket lyckad semester. ...

Av Maria - 2 augusti 2018 23:24

Att ta eget ansvar för sin relation med andra människor.

Av Maria - 1 augusti 2018 22:23


Upp och ner hit och dit.. så vill jag beskriva allt. En tonåring som byter humör oftare än katten vill ha mat.... En äktenskap som efter 6 månader med maken utomlands faktiskt funkar bra men oron kommer alltid att finnas där! Ett jobb som jag tri...

Av Maria - 16 december 2017 23:54

All ledig tid ger jag Musikhjälpen. Detta år är mer viktigt än någonsin!! När Musikhjälpen startar så börjar även min min jul. Älskar detta evenemang. Här ligger jag och katten och skedar i soffan. ?? ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards