Alla inlägg under november 2008

Av Maria - 21 november 2008 08:57

Fredag.

Mannen har åkt och jobbat och barnen har åkt till skolan och sedan vidare till sina andra föräldrar. Det är tyst och stilla bara radion som är inställd på morgonpasset som surrar i bakgunden. Detta är den perfekt dag för att slö pyssla.

Men jag jobbar bäst under lite stress. Då man igentiligen inte har tid. När jag kommer på att har inte har nått halsband till den nya toppen och jag sätter mig ner och pärlar 5 min innan jag ska gå..

Idag han jag tid. Inte mycket på "ska göra" listan.

Dusch, Lunch och Pyssel

Sen har jag lovar mannen att diska innan jag far ivär till jobbet.

Ska nog kolla över lite pyssel till barnen. Har lovat jul pyssel när det kommer till nästa helg! Vet inte om det är jag eller dom som ser fram emot det mest.

Det är xtra kul att pyssla med andra.


Av Maria - 21 november 2008 08:32

Jaha. Då sitter jag här.Ord som bubbla i mitt huvud. Tankar och funderingar..

Jag har skapat en blogg, jag som inte ens äger en digtitalkamera. Har fortfarande en sån där gammal herdelig.Ni vet som man skickar in rullarna med posten och så kommer de tillbaks efter ca en vecka klara i en påse! Varje gång jag knäpper ett kort vill alltid min son se på kortet, han kan inte förstå att det ska ta en hel vecka :) Nej det är det första på Önskelistan!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards